Seo-Analiz
Google Analytics ile SEO usta nasıl olunur? -
Başlangıç Kılavuzu
Sıralamalarda en önde olmak, SEO başarısın en önemli ölçüsüdür.
Trafik ve geri dönüşümde bir değişiklik yapmak
istiyorsaniz.
Tabi sadece sıralamalara takilmayin bu Sitenizin performans hakinda her şeyi
anlatmaz:
- Ziyaretçilerinizin geliyor ama Nereden ?. Siteniz çeşitli kaynaklardan gelen
trafiği alır. Organik olarak diğerler siteler arasında sadece tek bir kanaldır.
- Sitenizde hangi sayfaların en popülerdir?. Siz
ziyaretçiler için en yararlı içerik sağlıyormusunuz. Verileriniz sağlam ve
tutarlımı ? tatmin edicimi ?
- Ne kadar geri dönen ziyaretçiler var?.
Ziyaretçilerin çoğunu daha bir ilk
ziyaretlerinde bağlamak olmaz. Onlar
sizden satın almak için bir karar vermeden önce birçok kez geri gelecektir. Birçok
kez şöyle bir göz atacaklardır. Ama gerçekten kaç tanesi geri dönüşüm yapıyor
biliyor musunuz?
- Sitenizin hangi alanları en iyi şekilde
geri dönüşümü yapıyor? Hangi sayfa, hangi ilan. Hangi yazı ?
- Sitelerinizi performansında herhangi bir
endişeniz varmı? Sitenize bakmak .
ilgilenmek işe yarayabilir. Ama performansını etkileyen, hatta bazı temel
sorunları bile olabir olabilir.
Google
Analytike girin
Google Analytics, web sitenizin performansını,
trafik, trafik kaynakları, izleyici, dönüşümler, satış ve daha birçok ilgili
ayrıntılı istatistikleri üreten bir web sitesi analiz aracıdır.
Bu tüm dünyada pazarlamacılar ve web master
tarafından kullanılan en popüler araçlardan biridir. W3Techs raporuna göre,
Google Analytics, kendi performansını izlemek için kullanarak dünyadaki% 49.6
web siteleri ile tüm analitik araçlar pazarında bir% 81.1 paya sahiptir.
Sürpriz değil. Bu çok uygulama içeren ve
kullanımı kolay ve güçlü veriler sunuyor.
Analytics tipik Bilgi Değerini İzleme
altyapına sahib.
Google Analytics tarafından üretilen bilgilerin
oldukca kapsamlıdır. Ancak başlangıç, ben şuna odaklanmak tavsiye ediyorum:
Ziyaretlerin sayısı.
Trafik izlemek için çok önemli usul gereğidir.
Bu sizin alanınzda sitelerinizni yetkinlik ve popülerlik değerini gösterebilir.
Bununla birlikte. kalite, dizayın,içerik
faktörleride bulunmaktadır. Ancak hepsinin toplamı aldığınız trafik hacmi belirler.
Ana Sayfa
Ziyaretleri
Ziyaretçilerinizin
çoğunluğu sadece bir sayfayı inceledikten sonra ayrılıyorlarsa, bu içerik
ile ilgili bir sorun olduğunu gösterebilir.
Sitede
Geçirilen Ortalama Süre
Kullanıcıların ziyaret ortalama süresi sitenin
performansının başka işaretidir
Çıkma Oranı
Hemen çıkma oranı sitenizde sadece tek bir
sayfa görüntülenebilir ve ayrıca, en az 30 saniye boyunca üzerinde kaldı
ziyaretçilerin yüzdesidir ideal olarak% 50'nin altına olmalıdır .
web sitesine erişim
Anahtar
Kelimeler
SOSYAL
MEDIA