İçerik Pazarlama


İçerik Pazarlama ile alakalı olarak bazı örnekler vermek gerekiyorsa, kaliteli içerik anlamında olabilir (örneğin metin, grafik, video, e-kitaplar,  haber bültenleri, vs.) oluşturmak ve dağıtmak tanımlanır. Bu pazarlama disiplini sayesinde seyircinin ilgisini hemen kazanmak ve güven ve sadakat inşa etmekte yardımcı olur. Bu durum şirketin kendi güç kaynağını teşkil eden potansiyel müşterilerini ikna etmede ve aynı zamanda hedef kitlenin zihninde kalıcı bir olumlu anılarla marka kazınma şeklinde tanımlanabilir.

Ürün pazarlama aksine   İçerik pazarlama şirketi ve özünde ürünlerinin olumlu imajını Pazarlamayı deği , ürünün  yararlı ve faydalı kısmı merkez alınır. Faydalı bilgilerle güven oluşturup Marka otoritesi sağlanır.
Bir içerik pazarlama kampanyasının püf noktası zaten bilgi oluşturma ve dağıtmadır. Bilgilendirme . danışmanlık  eğlenceli içerikİer oluşturarak üretimin yaygınlaştırılmasını ,sağlamaktadır. Böylece, kendi markasını hedef kitlenin zihninde olumlu anılarla erken bir aşamada bağlanır.

Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını  genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.
Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını  genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.

Başarının sırı.
Doğru yerde , doğru içerik , doğru zaman , doğru insanlar ,doğru düşünce.

İzeme-araştırma-raporlama amaçlara ulaşmada ve kampanya analizi hakında önemli göstergeler sağlayabilir.Raporlama gelecek eylemler için önemli optimizasyon potansiyeli sağlamaktadır.