Google Analytics ile SEO usta nasıl olunur? - Başlangıç Kılavuzu

Seo-Analiz




Google Analytics ile SEO usta nasıl olunur? - Başlangıç ​​Kılavuzu

 Sıralamalarda en önde olmak, SEO başarısın en önemli  ölçüsüdür.



Trafik ve geri dönüşümde bir değişiklik yapmak istiyorsaniz.
Tabi sadece sıralamalara takilmayin bu  Sitenizin performans hakinda her şeyi anlatmaz:
- Ziyaretçilerinizin geliyor ama  Nereden ?. Siteniz çeşitli kaynaklardan gelen trafiği alır. Organik olarak diğerler siteler  arasında sadece tek bir kanaldır.
- Sitenizde hangi sayfaların en popülerdir?. Siz ziyaretçiler için en yararlı içerik sağlıyormusunuz. Verileriniz sağlam ve tutarlımı ? tatmin edicimi ?
- Ne kadar geri dönen ziyaretçiler var?. Ziyaretçilerin çoğunu daha  bir ilk ziyaretlerinde  bağlamak olmaz. Onlar sizden satın almak için bir karar vermeden önce birçok kez geri gelecektir. Birçok kez şöyle bir göz atacaklardır. Ama gerçekten kaç tanesi geri dönüşüm yapıyor biliyor musunuz?
- Sitenizin hangi alanları en iyi şekilde geri  dönüşümü yapıyor?  Hangi sayfa, hangi ilan. Hangi yazı ?
- Sitelerinizi performansında herhangi bir endişeniz varmı?  Sitenize bakmak . ilgilenmek işe yarayabilir. Ama performansını etkileyen, hatta bazı temel sorunları bile olabir olabilir.

Google Analytike girin

Google Analytics, web sitenizin performansını, trafik, trafik kaynakları, izleyici, dönüşümler, satış ve daha birçok ilgili ayrıntılı istatistikleri üreten bir web sitesi analiz aracıdır.

Bu tüm dünyada pazarlamacılar ve web master tarafından kullanılan en popüler araçlardan biridir. W3Techs raporuna göre, Google Analytics, kendi performansını izlemek için kullanarak dünyadaki% 49.6 web siteleri ile tüm analitik araçlar pazarında bir% 81.1 paya sahiptir.

Sürpriz değil. Bu çok uygulama içeren ve kullanımı kolay ve güçlü veriler sunuyor.

Analytics tipik Bilgi Değerini İzleme altyapına sahib.

Google Analytics tarafından üretilen bilgilerin oldukca kapsamlıdır. Ancak başlangıç, ben şuna odaklanmak tavsiye ediyorum:

Ziyaretlerin sayısı.


Trafik izlemek için çok önemli usul gereğidir. Bu sizin alanınzda sitelerinizni yetkinlik ve popülerlik değerini gösterebilir. Bununla birlikte. kalite, dizayın,içerik  faktörleride bulunmaktadır. Ancak hepsinin toplamı  aldığınız trafik hacmi belirler.

Ana Sayfa Ziyaretleri

 Ziyaretçilerinizin çoğunluğu sadece  bir sayfayı  inceledikten sonra ayrılıyorlarsa, bu içerik ile ilgili bir sorun olduğunu gösterebilir.

Sitede Geçirilen Ortalama Süre

Kullanıcıların ziyaret ortalama süresi sitenin performansının başka işaretidir
Çıkma Oranı

Hemen çıkma oranı sitenizde sadece tek bir sayfa görüntülenebilir ve ayrıca, en az 30 saniye boyunca üzerinde kaldı ziyaretçilerin yüzdesidir ideal olarak% 50'nin altına olmalıdır .

web sitesine erişim  
Anahtar Kelimeler
SOSYAL MEDIA


Content Marketing - İçerik Pazarlama




İçerik Pazarlama


İçerik Pazarlama ile alakalı olarak bazı örnekler vermek gerekiyorsa, kaliteli içerik anlamında olabilir (örneğin metin, grafik, video, e-kitaplar,  haber bültenleri, vs.) oluşturmak ve dağıtmak tanımlanır. Bu pazarlama disiplini sayesinde seyircinin ilgisini hemen kazanmak ve güven ve sadakat inşa etmekte yardımcı olur. Bu durum şirketin kendi güç kaynağını teşkil eden potansiyel müşterilerini ikna etmede ve aynı zamanda hedef kitlenin zihninde kalıcı bir olumlu anılarla marka kazınma şeklinde tanımlanabilir.

Ürün pazarlama aksine   İçerik pazarlama şirketi ve özünde ürünlerinin olumlu imajını Pazarlamayı deği , ürünün  yararlı ve faydalı kısmı merkez alınır. Faydalı bilgilerle güven oluşturup Marka otoritesi sağlanır.
Bir içerik pazarlama kampanyasının püf noktası zaten bilgi oluşturma ve dağıtmadır. Bilgilendirme . danışmanlık  eğlenceli içerikİer oluşturarak üretimin yaygınlaştırılmasını ,sağlamaktadır. Böylece, kendi markasını hedef kitlenin zihninde olumlu anılarla erken bir aşamada bağlanır.

Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını  genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.
Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını  genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.

Başarının sırı.
Doğru yerde , doğru içerik , doğru zaman , doğru insanlar ,doğru düşünce.

İzeme-araştırma-raporlama amaçlara ulaşmada ve kampanya analizi hakında önemli göstergeler sağlayabilir.Raporlama gelecek eylemler için önemli optimizasyon potansiyeli sağlamaktadır.





SEO Araçları





Sitenizin arama motorlarındaki pozisyonu  nasildir?
RankingCHECK ile kolayca sitenizin arama motoru listesinde  nerede oldugunu kontrol edebilirsiniz.
»Arama Motoru Sıralaması Kontrolünü başlatin

Arama motorlarında kulanici hangi kelimeleri (Keyword)  kulanmaktadir ?
Anahtar kelime ile veritabanına bakip , arama motoru kullanıcılarının arama terimlerinizi girin hangi kelimenin kulanildigini öğrenebilirsiniz. Örneğin, "Apartman" için: üst kısmındadır kullanıcının bunu tatil beldesi olarak görebilir. Veya Kitap - Amazon
»Kelime veritabanı başlat

Gerçekten önemli web dizinleri
Hangi web dizinleri size kaydolmak gerekir? Hangi sadece birçok tıklama yol ve hangi değerli üyesi getirir?
»Genel Bakış Web Dizinler

Arama motoru sıralamasında onay testi
Arama motorları ne kadar iyi? SEO optimizasyonu en kolay hile ne olabilir? Hangi en iyi hizmeti sunmaktadır?
»Arama motoru testi Oku

Google Site Haritaları için Jeneratör
Bu araç ile, Google'a bir Google Site Haritası ve böylece imza tüm dosyaları yaratabilirsiniz!
Google Site Haritaları için »Jeneratör

SEO Blog: Son Haberler ve Yorumlar
Arama motoru optimizasyonu dünyasından haberler
Geçerli haftanın en iyi arama terimlerini »
»Google Adwords: negatif anahtar kelimeler listesi
"Alman Umlaut ne anahtar kelimeler en aranır? Doğru etki bulun!

O Inboundmarketing veya Online Pazarlama geldiğinde biz eşiniz vardır. Bizimle konuşun.

Biz bizim konular Arama Motorları ve Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) üzerine site ve Google & Co etrafında seviyorsunuz .. Eleştiri ve önerileri her türlü her zaman açığız. Konuyla ilgili ilginç makaleler yazdım bile serbest yazar gibi bir yayın için bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Daha rankingCHECK Hizmetleri

• Gelen Pazarlama

• Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)

• İçerik Pazarlama

• Sosyal Medya Pazarlama

• Google Adwords


• Web analitiği


SEO 10 Altın Kural


Burada temiz SEO için en önemli temel bilgiler ve ipuçları yayınlayın.
SEO Ajansı olarak biz bu ipucu var arama motoru optimizasyonu iki nedenden dolayı yazılı: Öncelikle, biz yöneticileri arasında hem rahip olmayan kimse ve profesyoneller, bizim ipuçları yardımıyla web sayfaları geliştirmek ve Araçlar için izin istiyor. İkincisi, biz arama motoru optimizasyon hizmetleri ile para yapan bir firmayız. Biz defalarca sahip müşteriler ki: "Ben bu maliyeti nedir 1. yerleştirmek ister misiniz?" Bir kimse bir mimar diyor sanki hakkında karmaşık bir soru, böyle olabilir: "Ben kırsal kesimde güzel bir ev istiyorum, o ne maliyeti nedir? ", ciddiye toplamı toptan yok answer. Bu kurallar arama motorlarının çalışma teknik anlayış olmadan bile müşterileri açıklamak ve iyi bir hizmet tam olarak yapar anlaşılır neyi yapmak için tasarlanmıştır.Onlar daha fazla çaba ile ilişkilidir ve bazı şeyler bir kaç gün ihtiyacınız neden yansıyan ve diğerleri aylar hatta yıllar kadar anlamak gerekir.
O arama motoru optimizasyonu hileler ile daha mevcut bilgi ve kullanılabilirlik yapma hakkı, bizim görünümünde yapmak için şu anda daha vardır gerçekleştirecek. En önemli arama motoru Google, amacı değerli bilgiler mevcuttur yapılacaksa. Arama motoru optimizasyonu olarak optimum sürede bu bilgileri sunmak için yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Biz temel kullanılabilirlik faktörleri ve iyi bir bilgi mimarisi ve iyi gösterecektir SEO İçerik teknik tweaks ve gizli hileler çok daha belirgin bir rol.Biz diğer şirketler hala sunuyoruz "old school" -Suchmaschinenoptimierung, birçok Blackhat optimizasyon bile hala (yani istenmeyen) olarak adlandırılan biliyoruz. Artık Bu nedenle, bizim hizmet doğada tamamen tavsiye niteliğindedir ve zaman alıcı olduğundan, özellikle büyük müşteriler için, değerli "optimize". Ama herkes için başka bu ipuçları gerçekten yöneliktir. Eğer gerçekten doğru çalışıyorsanız, kendisi tarafından TOP10 oluşturun. Vaat!
Öneri ve ipuçları için biz her zaman bir var açık kulak. Bu formu doldurun. Biz dönüş posta ile cevap verecektir!

Kural 1: Organik ol!

Arama motorları, özellikle Google, spam ile mücadelede enerjisinin önemli bir bölümünü kullanın. Onlar spam önlemek için her şeyi yapacağız. Arama motorları Spam tanımak gibi? Bir kural olarak, aslında istenmeyen bu unorganically olup.Örnek: Bir günden itibaren Google dizinindeki 1.000.000 yeni web siteleri belirli bir sayfa görünür. Neler Google öyle düşünüyor? Burada yönetim kurulu üzerinde gidemez.
Google şimdi nispeten iyi siteleri kategorilere ayırabilirsiniz. Gmx.de veya şirket web sitesi daha burada başka heise.de fonksiyonu olarak haber sayfası gibi bir portal. Bir haber sayfası Google yeni içerik belirli bir miktar kurumsal bir varlık web sitesinde eklenen her gün, Google nispeten genellikle sol gösterir varsayar.
Bu ne anlama geliyor? Google, spam karşı korumak gerekiyor. Bu esas olarak "iyi" siteler "Spam sayfalar 'olarak faaliyet ve fonksiyon nasıl" normal "veya analiz ederek Google'ı yapar. Kötü bir web sitesi tipik özelliği: sitelerin sayısı yanı sıra gelen bağlantı sayısı her ikisi de çarçabuk artırmak. Böyle bir büyüme organik değildir ve Google spam filtreleri alarm çalmaya vardır.
Şimdi O ne kez aramak "hatta yeni bir web sitesi ve X-sayaç örnekleri biliyorum. Ama asla o" diyecek! Büyük sitelerin çoğu son zamanlarda başarmış ancak manuel aktivasyon vasıtasıyla bu elde etmiş ya da bir sitedir "bir eğilim haline gelmiştir."
Şimdi kendinize soruyorsunuz: "Google, normal tarafında bir spam sayfasının organik olmayan büyüme yapar" Nasıl O kadar zor değil. Google kendi hizmetine kullandığı"Google Trends". Tap süreleri, örneğin bir arama terimi, senin adın. Orada kendinizi bırakın, Google bir eğilim vardır ve daha sonra belli bir dereceye kadar kadar büyüyebilir farkındadır. Web sayfaları bir eğilimin parçası değil misin, organik büyümeye kesinlikle almalısınız.
2 aynı şeyi yaparken, aynı şeyi hala uzak olduğunu! Yukarıda belirtilen nedenlerden dolayı uygulanır küçük bir web sitesi var, sadece eğer, büyük web sitelerinin sadece abschauen yöntemleri olmamalıdır söyledi. Google spiegel.de de gidebilirsiniz ne spam olarak web sitenizde puan olabilir.
Ayrıca, web sitenizin elle değerlendirmek olan Robot ve teknik tetikleyiciler ile. Google her şeyin olmadığını akılda tutmak, ancak kalite gözlemcinin binlerce vardır LütfenÖnemli bir kriter size küfrettiği ya da değil dışında olduğu gibi "go-alma" olarak, burada. Sahnede aktif aksi bir blog çalışır ve bir Web sayfası, bir "ölü" şirket web sitesinde daha yüksek puan almaktadır.
İpucu: sürekli Dahil ve web sayfanıza organik yeni, değerli içerik!

Kural 2: kullanıcıları tanıyın!

Bu ipucu SEO tarafından daha bir kez daha arama motoru pazarlaması ile geliyor.Ama arama motorları web sayfaları yazmak ve arama motorları iyi hedef kitlenizin faaliyet olup olmadığını analiz etmek için çalışıyoruz kimin için hedef gruplar olarak tespit etmeye çalışıyoruz. Bu amaçla, tabii ki, özellikle kullanılan web sitenize, işaret bağlantılar vardır, ancak arama motorları denemek ve içerik web sitenizde kullanıcıların ziyaret süreleri hakkında, örneğin nitel analizler yapmak için. Daha doğrusu daha iyi, hedef kitlenizi biliyorum.
Analiz yazılımı kullanın. Almanya'da çok yaygın e-Tracker, Webtrekk, InfoTools'un ve dahil Google Analytics. Senin kullanılabilirliği arttırmak ve kullanıcıların web sitenizin en iyi olup olmadığını analiz etmek için bu tür analiz araçları alın. Yolumdan sürekli her engeli temizleyin. Çok sık biz web sitesi operatörlerine kullanıcıların inanıyorum keşif yapmak "zaten bilgi bulabilirsiniz." Her lokma kullanıcılar için bilgilerinizi, daha iyi arama motorları ile iyi çalışır hazırlamak, bize inanın lütfen.

Kural 3: engelleri kaçının!

Bu ipucu, ilk bakışta sıradan geliyor. SEO ile biraz meşgul olan herkes, bir arama motoru web siteme lezzetli hazırlamak olduğunu biliyorum. Gerçeklik biraz farklıdır.İşte bu arama motorları ana engeller başarısız şunlardır:
  • Flaş: Flash filmleri Google endeksi rağmen teorik olarak mümkün. Nihai bir endeksleme "normal" metin olarak değil, hemen hemen aynı güce sahiptir.
  • Çerçeveler: Web sitenizin özel bir özellik, bir çerçeve yapı varsa: Çerçeveler sadece arama motorları tarafından sınırlı takip edilmektedir. Eğer kullanırsanız sözde NoFrames alt sayfalara metin ve bağlantılar var ağırlayacak, arasında değişir. Bu arama motorları bu bağlantıları ve dizin web sitenizin daha fazla metin izleyin anlamına gelir. Birkaç örnek kareler "fonksiyonu" hala vardır. Bir kural olarak, ancak, bu tarihi nedenleri vardır. Biz benzersiz kareleri önermiyoruz.
  • IFrames: IFrames ortak Namesnähnlichkeit şey rağmen kare var. IFrames genellikle arama motorları tarafından dizine ve kullanılmamalıdır.
  • Büyük resim dosyaları: arama motorları kendilerini düzenli olarak çok büyük görüntü dosyalarını yutmak. Kaçının!
  • Uzun yükleme süreleri: Web sayfasının boyutu önemlidir. Web siteleri dışarı temizleyin ve kodlarını düzene!
  • Oturum kimlikleri: Google şimdi Oturumlar kimlikleri ile makul başa çıkabilirim.Ama JSP sayfalarından sadece kimlikleri oluşturmak için daha fazla Google'ı olun.Google "id" parametresi bir oturum değişkeni atamak için almak önerir. Bu oturum değişkenleri gizlemek ve gerçek alışveriş sepeti süreç sadece kullanmak daha iyidir.
  • Yavaş sunucu: yükleme süreleri Google için giderek daha önemli hale gelmektedir. Bu kaynaklar yiyor, çünkü o, beklemek varsa Robot deli. Sadece dahili yönlendirmelerin hızı ve DNS sunucusu hızı, HTML dosyasının şarj zaman bakın, ama aynı zamanda Java komut yükleme süresi yok.
    İpucu: Google Webmaster Tools Google Web sayfaları olup olmadığını endeksli ve süründüğü hızını gösterir sorunlar ortaya çıkar.
  • Uzun zincirler parametreleri: Birçok web dükkanlarda hala shop.php kedi = gibi URL'leri görebilirsiniz 3 & sid = 999.383.838.393 & productt = 786 & country = de veya benzeri ?. Okunabilir formlara dönüştürmek için bu URL'ye yeniden sözde URL'yi atın. Örnek /de/shop/bücher/buch1.html için. Bu çok arama motorları için bir dükkan optimize etmek istiyorsanız önemli!
Mutlaka kullanmanız gereken bir yardımcı aracı Google Web Yöneticisi Araçları.Google sorunlar var size söyler. Hangi web siteleri spidered ve Google'ın sitenizi nasıl gördüğünü edilemez.

Kural 4: İç Bağlama

Bir arama motoru bir web sayfası bir resim yapar. Bir arama motoru bir web sayfasının yapısı nasıl "anlamaya" çalışıyor. Web sayfası iç içe ve yapılandırılmıştır gibi. Yapınızın lezzetli geri dönüşüm yoluyla, arama motoru Yardım.
Kullan metin ile navigasyon için yol işaretleri yerine grafiksel kullanın. Bir site haritası kullanın. Ne demektir değil "Google Site Haritaları" ama gerçekten normal bir site haritası.
Ve bütün çabalarına kural1 de unutmayın! Bu sizin metin çapa Vary. Hep aynı link metnini kullanmak, bir arama motoru spam olarak yorumlayabilir.
Web sitesinde, bir dizi oluşturmak ve sorguyu içeren web sitesi, her web sayfa başka bir web sitesinde bir arama terimi ve bağlantı atamak için en iyi yolu optimize edebilirsiniz.

Kural 5: "İçerik King".

Bu oran sadece popüler arama motoru Google için son zamanlarda geçerlidir. Bu özel bir iş akışı oluşturmak için düşünülebilir, Madde ile olur yayınlanacaktır. Aynı zamanda bir "organik" büyüme yalan link popülaritesi gibi odak, burada olmalıydı.Müşteriler uzun vadede dikkat edilmesi gerektiğini niçin "organik büyüme", o da. Eğer temel yetkinlikleri odaklanmak gerekir, çünkü her bağlantı web siteniz veya devir web sitenizin içeriği taze ihtiyacı olan kondu zaman, bunu dikkat çekmek için zaman yok.

Kural 6: Asla Linkler, bağlantıları, bağlantıları ve bağlantıları!

Bağlantılar arama motoru optimizasyonu "para" dır. Diğer web sitenize işaret daha bağlantıları, yüksek bir önemi bir arama motoru yer alıyor.
Sözde off-sayfa optimizasyonu arama motoru mümkün olduğunca yüksek diğer rakiplerine web sitenizin göreli değerini değerlendirir sağlar. Arama motoru sonuç sayfalarında Sorumlu anahtar kelimeler, görüntülenen yüksek bir arama motoru daha yüksek, web sitenizin değerini ölçer.
Bugüne kadar en çok arama motoru "On-Page Optimization" koymak optimize, bu nedenle bu optimizasyon giderek önemini kaybediyor o kadar - ve "Off-Page Optimization" önemini daha da artmaktadır. İyi bir "Off-Page Optimization" için en önemli parametre numarası ve sitenize işaret bağlantıların kalitesidir. Google PageRank bu popülerlik ekler.
Ama spam lütfen kaçının. Çok hızlı bir şekilde intikam. Artık daha iyi olacak ve iyi bir içerik ve diğer web sitelerine almak sizi "otomatik olarak" bağlantılara izin ilginç araçları oluşturmak istiyorum.
Klasik PR çalışmalarını kullanmak çok daha iyidir. İyi kullanıcıların web sitenize gelen böylece istiyoruz. Daha gelecek daha fazla ve oldukça "yasal" Linkbaiting sözde edilir.Bu bağlantıların "dilencilik" dir. Eğer iyi bir içerik ya da iyi içerik varsa Ama, yalvarıyor, özellikle verimli bir zemin düşüyor.

Kural 7: Dünya oradasın bilsin!

Şimdiye kadar, siteler büyük arama motorları herhangi doğrudan tescil edilebilmiştir.Orada Google sitesinde bir kayıt formu üzerinde gerçekten, ama sadece kişinin kendi web sitesi tescil olduğunu. Uygulamada, Robot boyunca bir site bağlantıları bir arama motoru lurches ve ardından arama motoru sayfaları alır. Hiçbir bağlantıları yok, indeksleme.
Bununla birlikte, "Google Site Haritaları" Google için Google'a kendi web sitesinde kullanarak giriş yapabilirsiniz. Böylece Google şimdi gelecek her dosya bilgisi için sunucu üzerinde alınan olabilir, hatta önemli ek parametreler mitlieferbar vardır. Şu anda dosya ve ne kadar önemli onlar kabul olduğu gibi Yani, kaç kez bir dosya değişiklikleri belirtebilirsiniz. Bütün bu bilgi henüz temin edilemeyen. Bu web sitesinin operatörü için çok daha kolaydır. Ancak, Google Sitmaps sadece hızlı indeksleme sağlar. Siz arama motorlarında konumlandırma düzelmezse Google Haritaları ile ulaşmak.

Kural 8: Çok eski moda olmayın!

Bu olabilir popüler internet forumları SEO Birçok arama motoru optimize eski moda şunlardır: izleyin. Bir keresinde bir yerde bir ipucu okumak veya duymuş ve sonsuza kadar bu uç izleyin yüzden. Bugün neydi, artık yarın uygulamanız gerekir. Örnek web katalog: Onlar sürece bunları gidermek bile bir bağlantı daha fazla zarar yapmak, böylece şimdi, küçük arama motoru optimize olasılığı kabul edildi.
Yani sözde yerinde optimizasyon ile. Optimize sayısız hala vardır, eski okul SEOişletmek. Bu görüntülerin alt etiketleri anahtar kelime ekleme içerir, güçlü koyu ve italik, Kelime yoğunluğu ve diğer birçok faktöre olarak Ödülleri'nde aşırı kullanımı.
Arama motorları son derece gelişmiş yöntemleri kullanın. Zaten başarı% 95, sahip arama motoru optimizasyonu gelince, yani en azından bildiğim kadarıyla yerinde optimizasyonu olarak, hatta bir h2 başlığı mükemmel ve birkaç kez (anahtar kelime yoğunluğu, bir web sayfasının başlık etiketi bir anahtar kelime varsa yaklaşık 3 -4%) metinde evler.
Zaten yapar profesyonel Web içeriğini yazıyor iyi bir editör.

Kural 9: Sağ izleyici / sağ anahtar kelimeleri!

Semantik Arama Google her zamankinden daha fazla ağırlık olsun. Bir göz atın seferde Semager kelime alan şu anda web siteniz için bir semantik arama motoru belirleyen hangi. Her zaman anahtar etrafında optimize edilmesini anahtar kelime etrafında bütün bir alan üretmek gerekir.
Hayır kural için tekrar düşünün. 5!
Nasıl doğru anahtar kelimeleri buluyorsunuz?
    • Bir ile kelime veritabanı.
      Bizim örnek kullanabilirsiniz veritabanı Anahtar kelimeler kullanmak veya tarafından Google. Bir Anahtar Veritabanı kullanıcıların gerçekten arama motorlarında girmek anahtar kelimeleri gösterir. Google anahtar kelime veritabanı, sadece web sitenizin girebilirsiniz ve Google daha sonra size alakalı anahtar kelimeler gösterecektir zaman.
    • Senin dönüşüm analizi çizimi.
      Senin analiz programı gidin. Örneğin, Google Analytics için. Kaynaklara gidin ve organik Arama web sayfasında bir dönüşüm kullanıcıları anahtar kelimeleri ne bakınız. Bu anahtar kelimeler aynı anahtar kelime veritabanı ile başlayan ve çok iyi bir anahtar kelime tabanı var var.

Kural 10: sabır ve analiz!

Ben herhangi bir "sıcak uç" bir forumda okudum birçok SEO'lar bilmek ve sonra bunu uygulamak. Eğer birkaç gün sonra Google ve Co arama sonuçları listesinde değişiklikleri görmek için, size birkaç gün önce yapılan değiştirmek için bu özellik.
Arama motorları ve Google sadece çok uzun bir zaman diliminde web sayfalarının sıralamasını değiştirir. Web sitem için başka bir web sitesinden bir bağlantı yıkar kadar, Google sadece bağlantı zaten tamamlamak için zaman gerekenlere işaret gerekir çünkü aylar sürebilir ve ardından bir sonraki değerlendirme tura kadar bu tekrarlı başvurabilirsiniz.
Bu nedenle kalıcı web sitenize değiştirmeniz gerekir. Değil web sitenizde taze içerik eklemek dışında eşsiz kurallara dikkat ve başka türlü yapmak. Sonra Google ile vardır!
Herhangi bir sorunuz?

ÜCRETSİZ HOST ALANI VEREN SİTELER


Benim deyimlerime göre

jimdo en iyisi 
wordpress; en yaygini
winx        ;tam alisamadim
square     ; php , ve, html sayfasi icin güzel
hostinger; en basit olani

Daha fazla siteler var ama bence bu kadar kafi



  1. Free Website Hosting - wix.com‎ 
  2. http://www.hostinger.web.tr/ucretsiz-
  3. http://www.bedava-sitem.com/
  4. https://wordpress.com/
  5. http://www.jimdo.com/index.php 
  6. http://www.square7.ch/