Computer Fun: 5 Stylish Popular Post Widget for Blogger: Most blogger users search new things for their blog and they want to build a unique template than others. Our blog helps for those ...
5 Stylish Popular Post Widget for Blogger
Seo-Analiz
Google Analytics ile SEO usta nasıl olunur? -
Başlangıç Kılavuzu
Sıralamalarda en önde olmak, SEO başarısın en önemli ölçüsüdür.
Trafik ve geri dönüşümde bir değişiklik yapmak
istiyorsaniz.
Tabi sadece sıralamalara takilmayin bu Sitenizin performans hakinda her şeyi
anlatmaz:
- Ziyaretçilerinizin geliyor ama Nereden ?. Siteniz çeşitli kaynaklardan gelen
trafiği alır. Organik olarak diğerler siteler arasında sadece tek bir kanaldır.
- Sitenizde hangi sayfaların en popülerdir?. Siz
ziyaretçiler için en yararlı içerik sağlıyormusunuz. Verileriniz sağlam ve
tutarlımı ? tatmin edicimi ?
- Ne kadar geri dönen ziyaretçiler var?.
Ziyaretçilerin çoğunu daha bir ilk
ziyaretlerinde bağlamak olmaz. Onlar
sizden satın almak için bir karar vermeden önce birçok kez geri gelecektir. Birçok
kez şöyle bir göz atacaklardır. Ama gerçekten kaç tanesi geri dönüşüm yapıyor
biliyor musunuz?
- Sitenizin hangi alanları en iyi şekilde
geri dönüşümü yapıyor? Hangi sayfa, hangi ilan. Hangi yazı ?
- Sitelerinizi performansında herhangi bir
endişeniz varmı? Sitenize bakmak .
ilgilenmek işe yarayabilir. Ama performansını etkileyen, hatta bazı temel
sorunları bile olabir olabilir.
Google
Analytike girin
Google Analytics, web sitenizin performansını,
trafik, trafik kaynakları, izleyici, dönüşümler, satış ve daha birçok ilgili
ayrıntılı istatistikleri üreten bir web sitesi analiz aracıdır.
Bu tüm dünyada pazarlamacılar ve web master
tarafından kullanılan en popüler araçlardan biridir. W3Techs raporuna göre,
Google Analytics, kendi performansını izlemek için kullanarak dünyadaki% 49.6
web siteleri ile tüm analitik araçlar pazarında bir% 81.1 paya sahiptir.
Sürpriz değil. Bu çok uygulama içeren ve
kullanımı kolay ve güçlü veriler sunuyor.
Analytics tipik Bilgi Değerini İzleme
altyapına sahib.
Google Analytics tarafından üretilen bilgilerin
oldukca kapsamlıdır. Ancak başlangıç, ben şuna odaklanmak tavsiye ediyorum:
Ziyaretlerin sayısı.
Trafik izlemek için çok önemli usul gereğidir.
Bu sizin alanınzda sitelerinizni yetkinlik ve popülerlik değerini gösterebilir.
Bununla birlikte. kalite, dizayın,içerik
faktörleride bulunmaktadır. Ancak hepsinin toplamı aldığınız trafik hacmi belirler.
Ana Sayfa
Ziyaretleri
Ziyaretçilerinizin
çoğunluğu sadece bir sayfayı inceledikten sonra ayrılıyorlarsa, bu içerik
ile ilgili bir sorun olduğunu gösterebilir.
Sitede
Geçirilen Ortalama Süre
Kullanıcıların ziyaret ortalama süresi sitenin
performansının başka işaretidir
Çıkma Oranı
Hemen çıkma oranı sitenizde sadece tek bir
sayfa görüntülenebilir ve ayrıca, en az 30 saniye boyunca üzerinde kaldı
ziyaretçilerin yüzdesidir ideal olarak% 50'nin altına olmalıdır .
web sitesine erişim
Anahtar
Kelimeler
SOSYAL
MEDIA
İçerik Pazarlama
İçerik Pazarlama ile
alakalı olarak bazı örnekler vermek gerekiyorsa, kaliteli içerik anlamında
olabilir (örneğin metin, grafik, video, e-kitaplar, haber bültenleri, vs.) oluşturmak ve dağıtmak
tanımlanır. Bu pazarlama disiplini sayesinde seyircinin ilgisini hemen kazanmak
ve güven ve sadakat inşa etmekte yardımcı olur. Bu durum şirketin kendi güç
kaynağını teşkil eden potansiyel müşterilerini ikna etmede ve aynı zamanda hedef
kitlenin zihninde kalıcı bir olumlu anılarla marka kazınma şeklinde
tanımlanabilir.
Ürün pazarlama aksine İçerik pazarlama şirketi ve özünde ürünlerinin olumlu imajını Pazarlamayı deği , ürünün yararlı ve faydalı kısmı merkez alınır. Faydalı bilgilerle güven oluşturup Marka otoritesi sağlanır.
Bir içerik pazarlama kampanyasının püf noktası zaten bilgi oluşturma ve dağıtmadır. Bilgilendirme . danışmanlık eğlenceli içerikİer oluşturarak üretimin yaygınlaştırılmasını ,sağlamaktadır. Böylece, kendi markasını hedef kitlenin zihninde olumlu anılarla erken bir aşamada bağlanır.
Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.
Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.
Başarının sırı.
Doğru yerde , doğru içerik , doğru zaman , doğru insanlar ,doğru düşünce.
İzeme-araştırma-raporlama amaçlara ulaşmada ve kampanya analizi hakında önemli göstergeler sağlayabilir.Raporlama gelecek eylemler için önemli optimizasyon potansiyeli sağlamaktadır.
Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.
Başarının sırı.
Doğru yerde , doğru içerik , doğru zaman , doğru insanlar ,doğru düşünce.
İzeme-araştırma-raporlama amaçlara ulaşmada ve kampanya analizi hakında önemli göstergeler sağlayabilir.Raporlama gelecek eylemler için önemli optimizasyon potansiyeli sağlamaktadır.
Subscribe to:
Comments
(
Atom
)





