Google Analytics ile SEO usta nasıl olunur? - Başlangıç Kılavuzu

Seo-Analiz




Google Analytics ile SEO usta nasıl olunur? - Başlangıç ​​Kılavuzu

 Sıralamalarda en önde olmak, SEO başarısın en önemli  ölçüsüdür.



Trafik ve geri dönüşümde bir değişiklik yapmak istiyorsaniz.
Tabi sadece sıralamalara takilmayin bu  Sitenizin performans hakinda her şeyi anlatmaz:
- Ziyaretçilerinizin geliyor ama  Nereden ?. Siteniz çeşitli kaynaklardan gelen trafiği alır. Organik olarak diğerler siteler  arasında sadece tek bir kanaldır.
- Sitenizde hangi sayfaların en popülerdir?. Siz ziyaretçiler için en yararlı içerik sağlıyormusunuz. Verileriniz sağlam ve tutarlımı ? tatmin edicimi ?
- Ne kadar geri dönen ziyaretçiler var?. Ziyaretçilerin çoğunu daha  bir ilk ziyaretlerinde  bağlamak olmaz. Onlar sizden satın almak için bir karar vermeden önce birçok kez geri gelecektir. Birçok kez şöyle bir göz atacaklardır. Ama gerçekten kaç tanesi geri dönüşüm yapıyor biliyor musunuz?
- Sitenizin hangi alanları en iyi şekilde geri  dönüşümü yapıyor?  Hangi sayfa, hangi ilan. Hangi yazı ?
- Sitelerinizi performansında herhangi bir endişeniz varmı?  Sitenize bakmak . ilgilenmek işe yarayabilir. Ama performansını etkileyen, hatta bazı temel sorunları bile olabir olabilir.

Google Analytike girin

Google Analytics, web sitenizin performansını, trafik, trafik kaynakları, izleyici, dönüşümler, satış ve daha birçok ilgili ayrıntılı istatistikleri üreten bir web sitesi analiz aracıdır.

Bu tüm dünyada pazarlamacılar ve web master tarafından kullanılan en popüler araçlardan biridir. W3Techs raporuna göre, Google Analytics, kendi performansını izlemek için kullanarak dünyadaki% 49.6 web siteleri ile tüm analitik araçlar pazarında bir% 81.1 paya sahiptir.

Sürpriz değil. Bu çok uygulama içeren ve kullanımı kolay ve güçlü veriler sunuyor.

Analytics tipik Bilgi Değerini İzleme altyapına sahib.

Google Analytics tarafından üretilen bilgilerin oldukca kapsamlıdır. Ancak başlangıç, ben şuna odaklanmak tavsiye ediyorum:

Ziyaretlerin sayısı.


Trafik izlemek için çok önemli usul gereğidir. Bu sizin alanınzda sitelerinizni yetkinlik ve popülerlik değerini gösterebilir. Bununla birlikte. kalite, dizayın,içerik  faktörleride bulunmaktadır. Ancak hepsinin toplamı  aldığınız trafik hacmi belirler.

Ana Sayfa Ziyaretleri

 Ziyaretçilerinizin çoğunluğu sadece  bir sayfayı  inceledikten sonra ayrılıyorlarsa, bu içerik ile ilgili bir sorun olduğunu gösterebilir.

Sitede Geçirilen Ortalama Süre

Kullanıcıların ziyaret ortalama süresi sitenin performansının başka işaretidir
Çıkma Oranı

Hemen çıkma oranı sitenizde sadece tek bir sayfa görüntülenebilir ve ayrıca, en az 30 saniye boyunca üzerinde kaldı ziyaretçilerin yüzdesidir ideal olarak% 50'nin altına olmalıdır .

web sitesine erişim  
Anahtar Kelimeler
SOSYAL MEDIA


Content Marketing - İçerik Pazarlama




İçerik Pazarlama


İçerik Pazarlama ile alakalı olarak bazı örnekler vermek gerekiyorsa, kaliteli içerik anlamında olabilir (örneğin metin, grafik, video, e-kitaplar,  haber bültenleri, vs.) oluşturmak ve dağıtmak tanımlanır. Bu pazarlama disiplini sayesinde seyircinin ilgisini hemen kazanmak ve güven ve sadakat inşa etmekte yardımcı olur. Bu durum şirketin kendi güç kaynağını teşkil eden potansiyel müşterilerini ikna etmede ve aynı zamanda hedef kitlenin zihninde kalıcı bir olumlu anılarla marka kazınma şeklinde tanımlanabilir.

Ürün pazarlama aksine   İçerik pazarlama şirketi ve özünde ürünlerinin olumlu imajını Pazarlamayı deği , ürünün  yararlı ve faydalı kısmı merkez alınır. Faydalı bilgilerle güven oluşturup Marka otoritesi sağlanır.
Bir içerik pazarlama kampanyasının püf noktası zaten bilgi oluşturma ve dağıtmadır. Bilgilendirme . danışmanlık  eğlenceli içerikİer oluşturarak üretimin yaygınlaştırılmasını ,sağlamaktadır. Böylece, kendi markasını hedef kitlenin zihninde olumlu anılarla erken bir aşamada bağlanır.

Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını  genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.
Bir ürün veya hizmetlerinin kullanımını  genellikle potansiyel müşterilerin yoğun bir arama öncesine gelmektedir. Satın alma öncesi sürecte müşteri kendi sorununun çözümü için bir arayış içindedir. Bu sürecte ürün kafasında tam şekilenmemiştir.
İçerik pazarlama hedef gruba bağlı olarak satın alma sürecinde stratejik planlanmış pazarlama faliyetleri sayesinde potensiyal müşterilere ulaşarak doğrudan ona bir şey satmadan onunla etkileşim fırsatı tanır.

Başarının sırı.
Doğru yerde , doğru içerik , doğru zaman , doğru insanlar ,doğru düşünce.

İzeme-araştırma-raporlama amaçlara ulaşmada ve kampanya analizi hakında önemli göstergeler sağlayabilir.Raporlama gelecek eylemler için önemli optimizasyon potansiyeli sağlamaktadır.